Alla inlägg under maj 2011

Av change70b - 31 maj 2011 09:34

Då var man här:) har duschat med en bakteriedödande tvål,druckit lugnande och shotat piller:) har havs utsikt med fågelsång utanför fönstret:) bh är utprovad och snart kommer Tuve och hämtar mig. Känns knappt som detta är sant:) snart kommer jag se mer kvinnlig ut:) min pojk är helt underbar:) jag är så glad att jag träffade honom:) den perfekta för mig:) De finna en del funderingar men känns inte som att de är något jag kan göra åt ändå:) jag litar till hundra på Tuve och hans sköterskor:) har jhu sett ett garanterat resultat så får jag såna som hon är ja sjukt nöjd:) Ne nu skall jag lägga mig och lugna ner nerverna lite. Hörs senare:)

Av change70b - 25 maj 2011 13:34

Tiden har rullat på sen man var i Landskrona och träffade Tuve, nu är det bara 6 dagar kvar tills sjävla operationen :-) Heelt sjukt.. Jag harnog aldrig längtat samtidigt varit så nervös inför något :-) Men det känns förbannat bra. För att ta det lite från början..


Har egentligen varit emot att ligga under en kniv,dels för ja tycker de är obehagligt med sjukhus,operatiner,sprutor osv.. men även att man skall älska sig som man är. Sen började jag träna,och gick ner i vikt.. Så nu ser man mer ut som en tre barns mama på 35 bast och det är inget jag ser som ett plus när man egentligen är 23 ;) Så efter en utekväll med jobbpolarna och maaaaasssaaa prat med två som hade gjort förstorning blev jag fast,jag hade bestämt mig. Var ute på nätet och tittade på olika kliniker men fastnade ganska fort för citadellkliniken i Landskrona plus att den ena jobbkompisen har gjort sina där.

Med en klump i halsen ringde jag och den super trevliga Kerstin svarade :-)Snabbt och enkelt var en konsultion bokad den 14 April.

Efter samtalet ringde jag min mamma och frågade om hon var ledig den dagen,vilket hon var och frågan kom vad jag skulle göra då. Jag berättade att jag skulle till en klinik i Landskrona för att prata om bröstoperation, klumpen i magen försvann när svaret "ja jag åker gärna med" kom. :-)

Så ledig från jobbet med mor i bilen startade vi våran resa vid 06:15 hemifrån.

När vi kom dit var det en tjej som hade varit lite försenad så det kunde dröja lite innan vi fick komma in,men herrejösses har man åkt ca 30 mil dit så kan man nog vänta lite till :-)

Först fick jag prata med en sköterska om lite små saker sen kom Tuve :-) Var lite samma sak där,började prata lite småsaker,va ja jobbar med,hur ja tränar,om ja röker :/ , vad ja har för planer osv..

Jag hade tittat på 400cc men när vi testade såg det lite för mycket ut så det blev ett beslut på 380 cc MP,såg helt perfekt ut :-) Av glädje och chock på hur fint de kan bli började jag gråta, lite halv pinsamt men inget jag kunde hjälpa.. Tuve sa då att han ahde sett glädje tårar efter operationen men aldrig innan men att det var ett bra tecken på att jag verkligen ville detta..

Efter jag var klar inne hos Tuve fick jag träffa sköterskan igen för att se om det fanns någon bra tid,och precis då vi satt där kom ett återbud så 31 maj blev spikat..

Och nu är man bara 6 dagar ifrån :-)


Grabben min kommer vara chaufför,vilket jag tycker är helt perfekt, det var planerat att mamma skulle köra först men vet inte om jag hade klarat av det hon är ganska duktig på att prata :-)

Så till helgen blir det lite shopping i göteborg,lite kik på bh och bikini osv :-)  Det skall bli en riktig mys dag <3


Har inte så mycket funderingar om själva operationen,men klart det finns en del om träningen eftersom man har kommit igång ganska bra med det. Men det får ta den tid det tar och så får man köra kondition sålänge. Jag har inte direkt några planer att stå på scen :-)


Nej nu blir det jobbet, har tre arbetsdagar kvar att jobba sen är man jhu sjukskriven i två veckor ;-)


Ha det

/ Miss A 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards