Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Mot kusten men the twins:-)

Av change70b - 4 juni 2011 16:36

Får säga att det går helt okey. Första dagen utan morfin och smärtstillande och de funkar än iaf:) dessa två dagar har varit underbara med sol och skön värme,bra tråkigt att man inte riktigt kan sola dem;)Lite tråkigt att man inte kan lägga upp bilder från mobilen men skall försöka uppdatera dem senare men just nu blir det en tripp till älsklingens stuga på kusten:-) underbart...Ps dom se jäävligt bra ut:-)See ya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av change70b - 15 juni 2011 17:05

Var en sväng förbi gymmet igår,efter en lyckad shopping tur :) , ååå shit nu vill jag börja igen.. vill komma igång,få ording på kroppen som den var för någon månad sen. Var inte långt ifrån min "mål look" lr vad man skall säga meen sen vetti tusan s...

Av change70b - 12 juni 2011 19:40

Har enna varit riktig dålig på att uppdatera.. uscha uscha.. På Tis är de två veckor sedan de två kom till jorden :) Har gått sjukt bra om jag får säga mitt. Det en natt då vi var vid kusten som jag vaknade av en rejäl smärta (och kissnödig) så jag b...

Av change70b - 2 juni 2011 10:17

Att ens egna säng är så otroligt skön. sov som en prinsessa hela natten,fick väcka grabben en gång för att sätnga fönstret och sen ringde väckarkl vid tre så jag skulle ta mina tabletter. Meeen så skönt det var att sova hemma,jämte honom. Han gör en ...

Av change70b - 1 juni 2011 18:56

  Förberedd :)   utsikten från sängen:) Strax efter jag skrev klart det förra inlägget kom Tuve och hämtade mig. Vi gick in till hans rum där han tog några före kort och målade även de såkallade riktlinjerna :) Sen gick vi vidare till sjävla op...

Av change70b - 31 maj 2011 09:34

Då var man här:) har duschat med en bakteriedödande tvål,druckit lugnande och shotat piller:) har havs utsikt med fågelsång utanför fönstret:) bh är utprovad och snart kommer Tuve och hämtar mig. Känns knappt som detta är sant:) snart kommer jag se m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards