Alla inlägg den 15 juni 2011

Av change70b - 15 juni 2011 17:05

Var en sväng förbi gymmet igår,efter en lyckad shopping tur :) , ååå shit nu vill jag börja igen.. vill komma igång,få ording på kroppen som den var för någon månad sen. Var inte långt ifrån min "mål look" lr vad man skall säga meen sen vetti tusan som hände,började med fel matschema osv.. ne måste tillbaka snart, borde kunna köra ben mage, sen får ja köra mer kondition. Längtar så förbannat efter känslan man har i kroppen efter ett rejält rygg lr ben pass, lr att man knappt orkar knöppa upp bh för man har kört tyngre på bröst. Det kommer ta ett tag,de vet jag och kan inte mer än att acceptera det men jag har otroligt svårt för saker som tar tid. jag vill ha det nu, kunna göra det nu med en gång.. inte hålla på att vänta på saker skall läka osv..

ett mål,men når man varje mål?

Där har man nått.me like 

 gillar färgen på bhn.kroppen älskar jag      

så här såg man ut i april   

en bra början på rygg

Nya bikinin  

super go tröja(får bra form i den sysns ej så mkt här men)

go sommar tröja :) bkinin syns där med ;)   


Första jobbdagen klar, var mindre impad på läget när man var på väg hem. Var sjukt trött och var halv öm över brösten. De var inte allt för skönt att växla men nu efter lite tid i soffan har de lugnat ner sig väldigt bra :) så nu blir det att gå och göra ut fall på nedervånignen och göra lite hushållssysslor. Och ladda för en ny arbetsdag..


over and out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards