Alla inlägg den 1 juni 2011

Av change70b - 1 juni 2011 18:56

  Förberedd :)

  utsikten från sängen:)

Strax efter jag skrev klart det förra inlägget kom Tuve och hämtade mig. Vi gick in till hans rum där han tog några före kort och målade även de såkallade riktlinjerna :) Sen gick vi vidare till sjävla operationssalen där jag träffae en sjuksköterska och en narkosläkare,båda var otroligt trevliga :) Narkosläkaren frågade om jag hade blivit sövd någon gång,och vilket jag ej har blivit svarade jag nej :) Så berättade han lite vad som händer,så satte han in dropp i min hand... Hatar dropp och allt som har med nålar att göra.. Sen började nevösiteten att ta över tror jag,de kom tårar fast jag egentligen inte vill eller behövde gråta men men :) Så sa herr narkos att det kommer ta ca en minut till att ja somnar från att han har sprutat in medlet. Då frågade sköterskan vad jag tycker om för sprit=) Så gav hon förslaget red bull och vadka,å de är jhu en grogg som lätt går ner men till slut sa jag tauqila går allt bra med :) "då kör vi några sånna nu då" sa hon med ett leende och så kände jag något kallt sprutades in i handen. Narkosläkaren frågade hur jag mådde mitt svar blev" väldigt nervös men helt exstas!" :) och de sista jag minns var hans svar att det var nog den bästa komentaren han hade hört :)


Shipp shopp var jag inne i mitt rum igen, en av sköterskorna frågade hur jag mådde,jag mådde toppen väldigt trött å så men annars bra. Då tittade jag ner och SHIIT vilka bomber de satt på min bröstkorg:) Sen sov jag till och från i flera timmar.. Min rumkompis Miss A försvann på sin operation och kom tillbaka lika trötter som jag :) Kunde nog inte haft en bättre tjej att dela rum med :) Hur go som helst :)


Tiden gick ganska snabbt,sen kom provet om att gå på toa... Som tur var hade min pojk kommit då så man kände sig trygg. Men allt snurrade och då kändes det att man hade lagt in något "skvalpigt" :) Men ack så skönt det var att kissa :) Men själva smärtan kom när man skulle lägga sig till rätta i sängen igen,att komma lagom i sängen utan att använda armarna och bröstmuskeln var ett trick.. Men med rätt hjälp och övande teknik får jag säga att jag kom igång ganska bra.


Lite bilder på dem :)

lite blåslagen :)

     Den berömde bhn och bandet:)

Jag har läst väldigt mkt negativt om att bhn skall vara obekväm och göra ont men har inga problem än så länge,bandet där emot är lite jobbigt ibland när det trycker. Men inget jag stör mig så på,vilket jag sj tycker är toppen :)


Så nu sitter man man 70E och är sjuuukkt nöjd :) sjukt nöjd :) Innan jag lämnade kliniken så kom Tuve in och tog av bandet och bhn..åå jädrar va dom komemr bli snygga när dom har gått ner i svullnad och fått ordning på formen.. tyckte dom va nice nu :) Känns konstigt att se sig i spegeln men två bröst,inte två halv hängande slapp påsar.. :) Ne detta var värt varenda öre :)


Nu återstår bara frågan om man vågar köpa bikinin som man har blivit kär i.. tycker den är såå fin,kostar tyvärr där efter med.

    :)


Ne nu blir det tv å soffan :)

over and out




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards