Alla inlägg den 2 juni 2011

Av change70b - 2 juni 2011 10:17

Att ens egna säng är så otroligt skön. sov som en prinsessa hela natten,fick väcka grabben en gång för att sätnga fönstret och sen ringde väckarkl vid tre så jag skulle ta mina tabletter. Meeen så skönt det var att sova hemma,jämte honom. Han gör en allt bra trygg han :)

Det känns toppen idag med,lite stel men annars går det bra. Mer blåslagen idag, tur man bara ser de om man tittar i spegeln annars hade jag nog svimmat :) Är lite för känslig av mig :)

   


kunde inte låta bli att pina mig lite så jag trädde på mig en av mina klänningar:) ser inte så jätte bra ut med den bhn man har men om någon månad så :)

 


De kliar nått så in i av bh ibland men man vågar inte riktigt klia :) hehe.. skall försöka våga mig på att duscha senare idag,de kommer nog kännas heelt fel. För de som är där nu var absolut inte ens i närheten där innan :))


Skall börja att byta golv här hemma,så letar efter svart parkett golv (resten av rummet är vitt) men de var inte allt för lätt om man inte vill betala multum för det :)


Nu blir det lite att kika på kläder :) blir jhu att man slängar/ger bort en del. :/ alla bh skall jhu liksom bort.. hmm men men det är roligt att köpa nytt:)

ha det bra  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards